Aangekomen in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gerbert Kuijt - WaarBenJij.nu Aangekomen in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gerbert Kuijt - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Nieuw Zeeland

Door: Gerbert

Blijf op de hoogte en volg Gerbert

27 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

27-10-2012 22:50
Hallo allemaal,

Hier even bericht van de andere kant van de wereld! Na lange maar voorspoedige vluchten ben ik gistermorgen (vrijdag) aangekomen in Auckland. de eerste vlucht van 9.50uur heb ik niet veel geslapen maar de 2e vlucht van 10.45uur heb ik ruim 8 uur heerlijk geslapen dus heb er weinig van meegekregen..;)
Toen ik op Auckland Airport aankwam stond Ida al te wachten want ze had mijn vliegtuig vanuit haar keuken aan zien komen... Dus na 10 min met de auto was ik dan bij Berend en Ida thuis.
We hebben even gegeten en daarna ging Ida Anne-Roos naar school brengen. Ik ging mee en mocht de terugweg rijden. In Nederland opzich niet zo bijzonder maar hier zit het stuur rechts en rijden ze links. (ik wilde op het vliegveld ook al rechts instappen...;)) Maar we zijn weer thuisgekomen en de auto was nog heel dus volgens mij ging dat wel goed.
's Midddags ben ik met Ida naar One Tree Hills geweest. dat is een park om een vulkaan (1 van de 7) in Auckland. Erg mooi om te zien.

Vandaag ben ik met Berend, Dieuwe en Anne-Roos naar Karekare geweest. Dit is een plaats in Waitakere Ranges Regional Park, ongeveer een uur rijden ten westen van Auckland. Een prachtig junglegebied dat grenst aan de Tasman Sea, tussen Nieuw Zeeland en Australie. Het was heerlijk weer! We konden lekker in onze korte broek wandelen! De foto's zeggen genoeg denk ik zo.

Voor mij is de dag al weer bijna om dus ik ga mijn bed op zoeken zo onderhand. Prettige zaterdag nog ;)

Groeten Gerbert

  • 27 Oktober 2012 - 15:05

    Marijke:

    Hee neef!

    Mooie foto's joh! echt super leuk!!
    Fijn dat je het naar je zin hebt (zo te lezen):)
    Ik hoop dat er nog heel veel leuke momenten komen...:)
    Je krijgt de groeten van opa en oma.

    Groetjes Marijke

  • 27 Oktober 2012 - 20:54

    De Buren Nr 10:

    Ha Gerbert,

    Wat fijn dat je goed aangekomen bent en een goede reis hebt gehad. Leuk dat je er al meteen wat opgezet hebt. Mooie foto's joh!

    Succes aan de andere kant van de wereld!

    Groetjes,
    de Mulders

  • 28 Oktober 2012 - 17:44

    Eric, Jannette, Claudia En Rick:

    Hallo Gerbert,
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad en veilig bent aangekomen in Nieuw-Zeeland.
    We hebben je eerste bericht reeds gelezen en het klinkt leuk!
    Heel veel plezier daar, en doe de groeten aan Ida, Berend en de kinderen.
    Groetjes Eric Jannette Claudia en Rick

  • 29 Oktober 2012 - 17:01

    Evert & Eline :

    Hééééé Kuijt,

    wat leuk om wat te lezen hoe het daar is! Super.
    Leuke foto's, dan kunnen wij ook zien wat je daar allemaal doet.. ;)
    Fijn dat tot nu toe alles goed is gegaan!
    We zijn benieuwd naar je volgende verhaal en foto's ;)

    Nou heel veel succes en plezier daar,
    en we horen wel weer van je!
    Hier gaat alles prima hoor.

    Groetjes Evert & Eline

  • 30 Oktober 2012 - 23:49

    Karin:

    Ha Gerbert,

    Tjonge jonge, 't is echt waar, je bent er!
    Leuk al die foto's van jou maar je mag er ook wel een actie foto bijzetten......
    of ben je nog moe van het reizen.?
    Toch nog op tijd je opdracht af....... pffffff
    De mais is er af. Maispersen gaat nog wel ff door.
    Morgen hebben we feestje van Tonny; 25 jaar getrouwd met zijn Rina.

    We blijven je volgen.

    Groet en tot later.

    Gert en Karin

  • 31 Oktober 2012 - 18:09

    Jakko:

    Ha neef,
    Best wel een verre reis denk.
    Maar mooie fotos man, ziet er mooi uit.
    Maar kalm an he!

    Groeten Jouk

  • 03 November 2012 - 14:25

    Arita:

    Hey Gerbert!

    Ziet er goed uit hoor. Idd zomers daar... Ideale tijd heb je uitgekozen om daar heen te gaan. Hier regent het... koud... volgende week schaatsen... brrrr... -30...
    Dit berichtje namens de familie Koetsier. Want iedereen volgt je, maar te druk, druk, druk om ff te reageren... Hey, hou je haaks en laat nog eens van je horen!

    Groetjes...

    Fam. Koetsier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw Zeeland

Even naar de andere kant van de wereld

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2013

Back in Elspeet!!!!!

14 Januari 2013

Back in Auckland

05 Januari 2013

Back in Auckland

31 December 2012

Laatste verslag van dit jaar

24 December 2012

1e weekje South Island
Gerbert

Actief sinds 27 Okt. 2012
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 42201

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: